פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   סוף סוף, המאמר מוכן: סירה ונגרר - שיפוץ, אבזור והכשרה לדיג |
עמודים: 1 [2]
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: סוף סוף, המאמר מוכן: סירה ונגרר - שיפוץ, אבזור והכשרה לדיג (נקרא 7677 פעמים) |
הדפסה |
|
|
סאמח  מצאתי היום את הזמן לשבת ולקרוא את המאמר הענק הזה כמו שצריך ובסופו נשארתי פעור פה  למרות שאיני נמנה על אנשי הסירות לרוב, המאמר היה מרתק ומעניין, לא רק בגלל הפרוט והידע הרב שבו, אלא מבחינתי בגלל הרגש והתשוקה הבוערת בתוכך שחשתי בקריאת המאמר. אין מה לומר מעבר להמון הערכה וכבוד על העבודה שהשקעת והידע הרב שרכשת ושיתפת איתנו  שאפו ענק סאמח 
|
-------------------------------
דייג זה קודם כל בשביל הנשמה 
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
סאמח ידידי לקח לי קצת זמן לכתוב תגובה כי למאמר בסדר גודל כזה וברמה כזו צריך לתת את מלא תשומת הלב 1. בשביל לתת את מלא הכבוד לכותב 2.בכדי ליהנות ולהבין מימה ואת מה שכתוב אומנם אני לא מתחום הסירות וכנראה גם לא אהיה אבל הצלחתי להישאר מרותק לאורך כל קריאת המאמר רואים שנתת את כל כלך לעניין ונתת תשומת לב לכל הפרטים אני חייב להגיד לך שנהנתי בעיקר מהתשוקה והרצון שלך לעשות את הכול לבד מוריד בפניך את הקובע על התשוקה והנחישות להצליח כל הכבוד 
|
|
|
|
UZIK
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1415
|
|
אחרי כל התגובות לא נישארו לי הרבה מילים אלא להגיד כל הכבוד בהצלחה ותזמין אותי בהזדמנות עוזי
|
|
|
|
(Grouper1980)
|
"צוות נתניה" חבר פורום   
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 425
|
|
סאמח מצטרף לכלל התגובות פה ופשוט מתפעל מכל הזמן והמחשבה של מלא ימים שהתנקזו לדף אחד רוצה לאחל לך רק בהצלחה ושתהנה מכלל החבילה ים,סירה,נגרר,ודגים כמובן שנזכה לראות המון דוחות דייג מהסירה הזו וממך בכלל כל הכבוד 
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
וואוו שאפו אחד ענק אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה רק יש לי הערה קטנה כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח  יאלה מחכים לדוחות 
|
-------------------------------
|
|
|
MOTI-M
|
איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774 חבר פורום
מנותקגיל:
52
הודעות: 10102
|
|
סאמח יופי של מאמר אהבתי איך הכל כתוב בצורה מעולה , וקל להבין שאפו גדול איש יקר מאמר מעולה ,גם בתור אחד שלא מבין בסירות כנראה זה מאמר שצריך לשים בפינה המאמרים 
|
-------------------------------
|
|
|
AviramLevi
|
צוות המורים! חבר פורום
מנותקגיל:
36
הודעות: 2965
צוות המורים
|
|
|
-------------------------------
צוות המורים!  צוות המורים!
|
|
|
מישל עמר
|
דייג זה קודם כל להנות הדגים זה בונוס חבר פורום    
מנותקגיל:
51
הודעות: 520
|
|
אם הייתי מבקש מיליון דולר הייתי מקבל . באת לי בול בזמן ,עניתה לי על כל השאלות שהיו בימים האחרונים. אתה אלוף תודה רבה .
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
תודה רבה לכולם על הברכות עשה לי טוב לראות שהיה עניין בלקרוא את המאמר שהשקעתי (ויותר נכון להגיד-השקענו) בו כל כך הרבה. מקווה שיתרום, ולו במעט, אל חלק מהקוראים. אני מוסיף עדכון נוסף בסוף המאמר ומצטט אותו פה גם כן: "עדכון המאמר לגבי מה נגמר הסירה: חלק זה מתווסף בעקבות זה שהמאמר נכתב מזמן ורק עכשיו התפרסם ולא עודכנו דברים חדשים. ראיתי שחשוב שאוסיף את החלק הזה בעקבות הרבה שרצו לדעת מה התפתח בפרוייקט: ובכן, בסופו של דבר, הג'יפ נמכר ויחד איתו גם נמכרה הסירה שהשקעתי בה כלכך הרבה. הרווחתי המון מהסירה אבל זה היה חוויות שהם לא מסוג דיג בעיקר אלא חווית ההתנסות בתחום השיפוץ והנגררים. מספר אירועים שקרו בסוף הדרך שהביאו למכירה אולי אפרט מתישהו בהמשך. מה שכרגע יש לי זה סירה מתנפחת 3.8, ואני יכול להגיד לכם שפרוייקט ההכנה שלה היה גם יפה מאוד אבל הרבה יותר פשוט ומאתגר. אבל עם הסירה הזו אני מצליח לצאת ולדוג ובלי מאמץ... מקווה שיהיה מאמר חלק ב על סירות מתנפחות, ואיך שאני מכיר את האהבה שלי דווקא לא למתנפחות אלא יותר לחצאי קשיחות, אז יהיה שילוב גם של עולם החצאי קשיחות במאמר. "
|
|
עריכה אחרונה: מרץ 14, 2015, 21:28:35 PM על ידי סאמח הצפר
|
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
 |
|
|
וואוו שאפו אחד ענק אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה רק יש לי הערה קטנה כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח  יאלה מחכים לדוחות  אהלן בנצי, לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון. אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!! למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים. ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי. חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה)
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
וואוו שאפו אחד ענק אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה רק יש לי הערה קטנה כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח  יאלה מחכים לדוחות  אהלן בנצי, לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון. אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!! למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים. ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי. חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה) עכשיו כשתיארת את הבעיה זה כבר נותן כיוון מה הייתה התקלה אבל זה כבר לא משנה כי הסירה נמכרה בכל מיקרה איזון קרבורטורים בשבילי זה דווקא החלק הקל בעבר היו לי כמה רכבי אלפא רומיאו עם 4 קרבורטורים שם הייתה להם מחלה לצאת מאיזון כל שבוע!!! שם עשיתי את הסטאז שלי ולמדתי איך לאזן קרבורטורים זה הגיע למצב שבמוסך של אלפא רומיאו ביקשו ממני להגיע כל יום שישי לכיווני קרבורטורים של לקוחות  וכשהתחלתי לצאת עם סירות גם שם כבר התחלתי לגעת ולכוון ותאמין לי שכשיודעים את הטריק איך לכוון השד הוא לא כזה גדול וזה די קל
|
-------------------------------
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
 |
|
|
וואוו שאפו אחד ענק אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה רק יש לי הערה קטנה כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח  יאלה מחכים לדוחות  אהלן בנצי, לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון. אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!! למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים. ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי. חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה) עכשיו כשתיארת את הבעיה זה כבר נותן כיוון מה הייתה התקלה אבל זה כבר לא משנה כי הסירה נמכרה בכל מיקרה איזון קרבורטורים בשבילי זה דווקא החלק הקל בעבר היו לי כמה רכבי אלפא רומיאו עם 4 קרבורטורים שם הייתה להם מחלה לצאת מאיזון כל שבוע!!! שם עשיתי את הסטאז שלי ולמדתי איך לאזן קרבורטורים זה הגיע למצב שבמוסך של אלפא רומיאו ביקשו ממני להגיע כל יום שישי לכיווני קרבורטורים של לקוחות  וכשהתחלתי לצאת עם סירות גם שם כבר התחלתי לגעת ולכוון ותאמין לי שכשיודעים את הטריק איך לכוון השד הוא לא כזה גדול וזה די קל עכשיו אני יודע למי לפנות ,)
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
IZHAK
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 4812
לא מתיחסים אליך משמע אתה לא קיים
|
|
קראתי ונהנתי מכל שלב
התחושה היא של שיתוף אתך בכל שלב ושלב .
תודה על השיתוף והאנפורמציה הרבה .
אין ספק נהנתי
|
-------------------------------
אתה ואנחנו ====זה כולם=====נכון?
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
הקיץ מתקרב... ברוב המרינות בעיה של מחסור במקומות עגינה + העלאת מחירים פראית... יותר ויותר חבר'ה חושבים על סירה ליד הבית - שנגררת עם הרכב אל היעד... שלא לדבר על המשפצרים שבינינו...
זה בהחלט הזמן להזכר במאמר המעולה של סאמח, אז מוקפץ לצפיה - וכמובן לטובת מי שיש לו מה לשאול ולהוסיף...
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: 1 [2]
|
|
|
|