תודה לכל המגיבים, היום הגיע המכונאי עם מד לחץ שמן, והתגלה כי בטורים נמוכים לחץ השמן תקין ובטורים גבוהית לחץ השמן נופל לאפס, האיבחון: בעיה במשאבת השמן. המנוע נלקח לתיקון, כך שבראש השנה אני מושבת

במשאבת שמן יש שסתום פורק לחץ
רוב הסיכויים שהשסתום פורק בלחץ נמוך מידי (סבירות נמוכה שזה יקרה)
אפשרות אחרת היא שהפילטר שמן לא מתאים ואני דווקא הייתי מתחיל מזה
יש פילטרים עם שסתום ויש בלי
צריך לברר איזה פילטר אמור להיות ולבדוק מה מותקן
אני ממש לא מבין במנועים, אך הייתי מקשיב לכל מילה של בנצי...
הגיע פעם לדוג איתי בידיעה שיש בעיה להניע ויש בעיה עם המנוע...
הסברת לו טלפונית, הודיע שיגיע ויסדר ונצא לדוג...
תהיתי מאיפה הוא בטוח שיצליח - מספיק בטוח כדי להגיע מהמרכז לצפון לפנות בוקר +חבר...
כשהגעתי הבנתי... הגיע, איתר וחיש מהר סידר, הבעיה נפתרה כלא היתה -
יצאנו לים, חרשנו ונהנינו, חזרנו מרוצים ועם כמה וכמה דגים יפים...
