ברשותכם כמה מילים בנושא :
ממליץ שתשתמש רק בשמן שיעודי לרולרים , במיוחד בדייג במים מלוחים .
לשימנו יש שמן מצויין ולא יקר ( מה שאתה משתמש בו ) וישנם גם מוצרים שבאים בצורת תרסיס לחץ - שמן + גריז נוזלי של אותה החברה או של דיווה . אצל דיווה ישנו ספרי חידוש מיסבים מצויין שבא בתרסיס - CRBB . גריזים ושמנים לא יעודיים אלולים להגיב לא טוב ללחות ומלח , כמו כן צריך לזכור שרוב השמנים מיוצרים לחיכוך בטמפרטורות גבוהות יותר משהרולרים מייצרים . בחום נמוך חומר סיכה לא יעודים לא יבצע את התפקיד שלו . לדוגמא : לקוח רכש גריז לנשקים מוביל בשוק , בעלות של רולר פשוט . הגריז הפך לבצקת לבנה תוך מספר שבועות והיה צורך להחליף את המיסב המרכזי אחרי שטיפות חוזרות של הרולר .
* סרטון לא רע , רק שהוא דילג על הידית ( במיוחד נקודת חיבור התפוח עם הזרוע ) ולדעתי רצוי לשים גריז על הציר הראשי . פירוק מיסב האיסוף אינו מומלץ , הבורג אמור להיסגר בעוצמת לחץ מסויימת שקשה לשחזר בבית . מי שנוגע במיסב איסוף של סטלה ללא מברג לחץ וידע על תקני הלופטים של המכונה שיכין עוד מיסב איסוף לכל 4 חודשים בערך .
הסרטון גם לא מראה מה לעשות עם הנקודות שימון .
חשוב לא פחות האיזון בין המכונה לחומר הסיכה , ושילוב נכון בין החומרים עצמם . לקוח השבית את מערכת האנטי רוולרס של סטראדיק משום ששם חמישה טיפות שמן על הציר המרכזי . הדבר שטף את הגריז והרטיב את הדיסקיות . התיקון היה פשוט - לנגב את עודפי השמן . היום בשימנו בזכותינו הישראלים יש אזהרה לגבי כמות הטיפות שמומלצת בטיפול אחד ( עד 2 טיפות בכל נקודת שימון ) .
ערב טוב
תודה על ההסברממליץ שתשתמש רק בשמן שיעודי לרולרים , במיוחד בדייג במים מלוחים .
לשימנו יש שמן מצויין ולא יקר ( מה שאתה משתמש בו ) וישנם גם מוצרים שבאים בצורת תרסיס לחץ - שמן + גריז נוזלי של אותה החברה או של דיווה . אצל דיווה ישנו ספרי חידוש מיסבים מצויין שבא בתרסיס - CRBB . גריזים ושמנים לא יעודיים אלולים להגיב לא טוב ללחות ומלח , כמו כן צריך לזכור שרוב השמנים מיוצרים לחיכוך בטמפרטורות גבוהות יותר משהרולרים מייצרים . בחום נמוך חומר סיכה לא יעודים לא יבצע את התפקיד שלו . לדוגמא : לקוח רכש גריז לנשקים מוביל בשוק , בעלות של רולר פשוט . הגריז הפך לבצקת לבנה תוך מספר שבועות והיה צורך להחליף את המיסב המרכזי אחרי שטיפות חוזרות של הרולר .
* סרטון לא רע , רק שהוא דילג על הידית ( במיוחד נקודת חיבור התפוח עם הזרוע ) ולדעתי רצוי לשים גריז על הציר הראשי . פירוק מיסב האיסוף אינו מומלץ , הבורג אמור להיסגר בעוצמת לחץ מסויימת שקשה לשחזר בבית . מי שנוגע במיסב איסוף של סטלה ללא מברג לחץ וידע על תקני הלופטים של המכונה שיכין עוד מיסב איסוף לכל 4 חודשים בערך .
הסרטון גם לא מראה מה לעשות עם הנקודות שימון .
חשוב לא פחות האיזון בין המכונה לחומר הסיכה , ושילוב נכון בין החומרים עצמם . לקוח השבית את מערכת האנטי רוולרס של סטראדיק משום ששם חמישה טיפות שמן על הציר המרכזי . הדבר שטף את הגריז והרטיב את הדיסקיות . התיקון היה פשוט - לנגב את עודפי השמן . היום בשימנו בזכותינו הישראלים יש אזהרה לגבי כמות הטיפות שמומלצת בטיפול אחד ( עד 2 טיפות בכל נקודת שימון ) .
ערב טוב
רק שאלה קטנה לגבי השמן של שימנו שאתה כותב שנמכר כאן והוא לא יקר אנא פרט אם אפשר היכן לא יקר. כי אצלנו בקבקון ממש קטן עם אולי 3cc ואפילו פחות נמכר ב 50 ש"ח.
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk 2