חוט 0.12 מ"מ 6 קילו ומשהוא, "פאייר ליין" "ברקלי"

קשירה לקרס גדולה חדשה בקשר פלומר ובקשר יוני

התוצאה בשני סוגי הקשר זהה אם יש ספק

העמסת 1.150 ק"ג על הקרס וניעורים בינוניים עד אגרסיביים, הקשר עומד בעומס

הוספת 0.500 ק"ג נוספים, ניעורים סטייל דג נלחם, העסק עדיין עומד בעומס

הוספת 0.500 ק"ג נוספים, הרמה עדינה, אך בלי כל עומס נוסף העסק קורס

קשירה מחדש הרמה עדינה, ומהר מאוד הקשר קורס

הוכרז כי בעומס של 1.650 ק"ג בחוט 0.12 הקשר עומד בעומס, מעבר לזה אין אחריות

מסקנה לכוון את הדראג של הרולר ל 1.500 ק"ג ולא לגעת יותר בקלאצ'
דבר נוסף שנוסה באותה ההזדמנות, בחוט 0.17 גם "פייר ליין" של "ברקלי" 10 קילו ומשהוא מוצהר
הועמס 5.500 ק"ג וניעורים ברוטליים לא הזיזו לו, וכאן ניגמרה לי הסבלנות

אגב בין שניי החוטים לא הרגשתי ממש הבדל במרחק ההטלה

למה לטרוח עם חוט דק וחלש יותר

הגיג נוסף בעניין:
אם החוט נקרע מהקשר, אולי הקשר לא מבוצע כהלכה

מצד אחר, עם הקשר הנ"ל ולמרות הבדיקה, כשדמוי נתקע בסלע, קשה מאוד
לקרוע את החוט, אז איזה כוחות באמת אנחנו מפעילים בדייג, כי לחץ שאני מפעיל
כדי לקרוע חוט, דג שיעשה את זה , צריך להיות ממש מפלצת

לתגובותיכם אשמח
